Vädret.

Måste bara kommentera vädret. Och vara lite bitter på min kropp. Solen skiner från en helt underbart klarblå himmel. Termomätaren visar 11,7 utanför vårt fönster. Våren är alltså här. På riktigt.

Och kroppen då? Ja den vill ju springa nu, helst både långt och snabbt. Mest långt. Men vet ni, inatt vaknade jag med helt fuktigt täcke igen. Har svettats massor igen. Men kanske det är en bra sak, kanske jag svettas ut alla baciller från förkylningen då? För jag börjar ju känna mig bättre nu. Nå, den som väntar på något gott...


image description



Ska fota lite vårbilder idag så jag har nåt nytt att ladda upp. Men en sak kan jag lova. Conversen åker fram. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0