Idag

Har powerwalkat med mamma och varit a busy bee resten av dan. Nu är det biggest loser final och sen sovmorgon imorgon.

På min lediga fredag ska jag dessutom städa.

Förresten så åt jag godis idag, men min bror. Helt seriöst var det bara den första som var god, och många var alldeles för söta. Usch. Tänk så snabbt jag socker detoxade mig! Tror bestämt att jag kommer sluta helt, och bara lämna kvar riktigt mörk choklad. Varför äta något som gör att jag ännu 5h senare har ont i magen, och som inte ens är gott?!


Kommentarer
Postat av: Carro

Fasen vad gött att vara i det stadiet när det gäller sockret! Jag är helt fångad av sockermonstret, försöker så gott det går att bli av med suget, men fastnar hela tiden igen :(

2012-03-29 @ 23:41:22
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0