Då orken tar slut, men huvudet vill träna

Jag är så trött på att min kropp är så trött hela tiden. Jag vet ju vad det beror på, men just nu kan jag inte göra så mycket åt det.

Det värsta är ändå då huvudet är sjukt pepp på träning och bara längtar, medan kroppen skriker NEJ. Soffan is the shit. Men snart hoppas jag på en piggare kropp också, våren gör så himla stor skillnad märker jag.

Men idag ska jag ju avverka 108 burpees, knäböj och crazy ivans. Nu har träningsvärken i rumpa och skuldror gått om också.

Den senaste tiden har jag gjort enbensknäböj, och de gånger som nu då jag har många att göra så kör jag hälften och hälften, alltså 54 på höger och 54 åp vänster blir det idag. Effektivt. Hej killer ass, du hinner väl hit till sommaren?


Men nu ska jag jobba vidare. Är så inställd på att mosa musklerna ikväll att det måste bli bra.


Belöning för träningen? Jamenvisst!

Kanske till och med då jag besöker den allra finaste favoritstaden i helgen!

Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

Ja det är svårt att ta de första steget, jag tror inte man ska tänka så mycket utan mer sätta klockan och gå och göra. Fast enklare i tanken än praktiken, blir alltid man gör nått annat ändå haha

Idag har de dock kommit 1 dm snö så blir lite uppehåll i springandet

2012-03-08 @ 09:24:03
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0