Tjejmilen

Sprang en lokal tjejmil här i trakten. Solen sken som bara den (det var mulet och blåsigt hemma) så det blev varmt, men på plats hittade jag riktigt trevligt sällskap och vi sprang i mål på 55 minuter! Mycket bra tid, länge sen jag sprungit en 10a så snabbt, tror det är rekord och allt!

Nöjd tjej hej!

Fast mindre nöjd är jag med att jag satte igång Nike+ och sedan tryckte på pausknappen! Och att jag dessutom märker detta EFTER 5km. Så jag hann bara regga 4,92. Suck. Jag som hade velat öka på kilometrarna ordentligt. Men shit happens, nöjd är jag i alla fall. Sista hela kilometern sprang vi dessutom på 5'55 - inte illa efter 8km tidigare löpning. Den allra sista gick i ungefär samma tempo!

Så tja. Imorgon ska jag försöka få till en förmiddagstur. Men vi vet ju hur det brukar gå. Fast vi åker bort i helgen, så ska jag få ihop några kilometrar så gäller det då. Ska försöka orka en 10a då också.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fan vilken grym tid!!! Nike+ imponerar tyvärr inte på mig så mkt för tillfället.. den reggade fel igår :( den hade sträckat fel på kartan och det har aldrig hänt tidigare. Och jag kommer fortfarande inte in på hemsidan :(

Svar: Men AH så så tråkigt att den reggar fel! Sånt blir man bara så sur på! Kanske det var nåt knas med GPSen? Den reggade fel för mig för nån vecka sen också, eller fel och fel, GPS tappade signal på nåt vis så den liksom genade och reggade fågelvägen från starpunkt A till slutpunkt B.. Synd att det krånglar så. Undrar hur länge de ska hålla på att uppdatera och göra om?
traningpag.blogg.se

2012-07-01 @ 21:26:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0