Shoppingdöden

I måndags och igårmorse surfade jag runt lite på Shopbops och net-a-porters reor. Och herremintid. Inne hos Net-a-porter dog jag både sko och väskdöden några gånger. Insåg också att det kanske lönar sig att spara lite mera cash inför mellandagsrea och sånt, för att kunna klicka hem nåt prisvärt fint som man verkligen vill ha! Ska alltså börja klicka in saker i min wishlist för att sen snabbt vid reor kunna se om de finns till lägre pris!
 
Nåväl. Tänkte dela med mig av några av sakerna som jag dog lite över.
 
 
3 Mulberry väskor, 2 par ballerinor. Och egentligen kanske 10 par heels. Men som sagt, måste spara pengar till USA.
 
För övrigt slogs jag av en tanke igår. Varför har jag inte tänkt på att söka nya löparskor på barnavdelningen för? Okej, dom finns i typ 1 färg - rosa, men då jag har så liten fot skulle jag spara ganska många pengs på det. Nån som har testat? Funderade på att testa från Nike, skulle spara nästan 50€ på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0