Det tar sig

Löprunda med en kompis. Skulle köra intervaller. Det blev 3 alltsomallt. Lite längre, inte lika hårda som jag brukar då jag är ensam, förutom den sista. Den gick hårt. Skönt. Solsken, varmt. Äntligen kanske sommaren är på väg? Vågar man månne hoppas?

 

Här härnder det också saker. Dryga månaden har jag på mig. Och tja, 121,7km kvar. På 30 dagar blir det 4km/dag. Så då blir det lite mindre per dag eftersom det är mer än 30 dagar kvar. Det fixar sig lätt.

 

Tänkte till exempel börja med morgonprommis imorgon.

 

Men alltså, 9,1km löpning + lite styrka (core + rumpa) och stretch på den. Weehoo!

 

Ps. nu har jag sommarlov!

 


Kommentarer
Postat av: Katarina

Underbart!

Och helt klart så måste man lura hjärnan lite. Man måste tänka positivt och se det man gjort, inte det som är kvar. Små distanser. Det funkade utmärkt ;)

Tack för titten hos mig!

2012-06-05 @ 22:01:22
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Carro

Gött jobbat och härligt med sommarlov! :D

2012-06-06 @ 09:28:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0