Alternativ magträning

Börjar äntligen känna mig på bättringsväg *pepparpeppar*, och jag hoppas att jag är helt frisk till midsommar. Vill midsommarspringa. Och så har jag ju massa kilometrar att ta igen!

Men, då man är sjuk och inte kan träna måste man få till lite alternativ träning. Något jag inte rekommenderar med som jag känt av i mina magmuskler är följande:

hosta. ta i ändå från tårna så känns det i hela magen.
snor som ska snytas ut. tar du i ändå från tårna får du med de nedre inre bukmusklerna.

Bara jag blir frisk får plankan ta över som magtränare igen.

Kommentarer
Postat av: AKA

Hosta dig till ern six pack ;) Haha tur du har humöret kvar!

2012-06-19 @ 21:04:56
URL: http://akaontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0