Träningsdags

Äntligen är det dags att träna på riktigt och ordentligt igen!
Ska köra ZWOW 1, bara för att se om det jag gjort sen senast har hjälpt, om jag är starkare efter en vila och så vidare.
 
I USA blev det 2 löprundor/powerwalkar (i 35° orkar man inte springa så mycket, och den andra fick vi avbryta eftersom jag höll på att svimma). Har också hunnit med lite styrka, plankorna, knäböj, utfall och så yoga.
 
Nu ska jag styrketräna och imorgon tror jag bestämt att jag ska springa igen. Härligt! En kompis ska komma cyklande till mig, så eventuellt följer jag henne hem springande.
 
Men nu: ZWOW1 och The real houswives of Beverly Hills.
 
Bjuder på en bild från NY som ni kan njuta av under tiden.
 

Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh bilden<3

2012-07-24 @ 16:17:41
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Carro

Välkommen hem du! Har du haft det bra? :)
och ja, fy tusan, man orkar verkligen inte träna i sån hetta!!

tack för tipset med voltaren, men jag har inte ont i benen efter passet utan hade det bara när jag sprang :S Fast nu gör det inte ont längre :D

Svar: Ja jag hade det kanon! Ska slänga upp lite fler bilder senare idag, måste bara sålla lite. Sjukt hur mycket man knäpper under en 10 dagars resa.. :)
Konstigt. Kan det vara skorna/underlaget?
traningpag.blogg.se

2012-07-25 @ 10:07:43
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0