Trötter

Idag är igen en sån dag då jag är så himla trött. Då jag blir trött på allt och sådär gnällig då nåt inte går som jag vill. En dag då man bara vill ligga under täcket och gråta typ.

Det som just nu gör mig grinig:



Blogg.se som svänger på mina bilder då jag laddar upp dem.[Här följer många många långa fula ord som jag inte ids skriva ut.]

Inte har jag heller lust med längdskidor som jag hade tänkt idag. Och det blir det nog då inget av före nästa helg, om jag inte får till det imorgon. Istället samlar jag kilometrar till Let's Kick It utmaningen och går ut på powerwalk istället. Kanske jag blir på bättre humör efter det.

Dessutom väntar på eftermiddagen nåt som jag kanske inte ser fram emot så himla mycket. Så som sagt. Idag är ingen bra dag. Sista dagen på jullovet kan ju också ha något med saken att göra.

Ja och så saknar jag solen, den som sken igår. Såhär såg det ut (rätt väg) i solnedgången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0