Som på beställning

Det måste vara någon bitter och inåtvänd typ som sitter och jävlas med mig någonstans. För varje torsdag, som på beställning så blir min mage sur och grinig och orolig. Går runt med ont i magen, den är uppsvälld som en ballong av något - som inte är luft och inte heller något annat. Och så håller det på hela dagen. Ser ut som att jag var halvvägs in i en graviditet just nu, men det är jag ju inte riktigt.


Såhär har det varit ganska länge. Varje torsdag. Min teori: det är så mycket på måndag och onsdag så då hinner magen inte med. Men på torsdag är det lite lugnare och då passar den på att berätta att hej! jag finns också.

Ifjol då jag pendlade mellan studiestaden och hemorten blev den likadan varje gång jag skulle iväg till studiestaden.

Fy. Jag måste bli bättre på att ta hand om min mage. Har dessutom ätit pasta till både middag och lunch 2 dagar nu och ärtsoppa till lunch, smörgås till middag idag. Allt sånt som inte är så bra för magen.


Är du vän eller ovän med din mage?


Kommentarer
Postat av: Carro

Usch då, det är jobbigt det där. jag har också uppblåst mage idag :( min mage har varit bra nu i typ 2v annars, längsta på läääänge!!

2012-01-19 @ 21:19:03
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0