Rutiner, planering och struktur

Sitter här med alla viktiga saker framför mig. Datan, telefonen, kalendern och mina jobbscheman. Idag ska jag planera hela veckan, så att jag sen inte behöver stressa och fundera på det nån annan dag då jag har mycket annat jobb.


Jag hade också tänkt stiga upp en timme tidigare idag för att gå på min vanliga morgonpromenad, men insåg att denna vecka får bli ett litet undantag eftersom jag fortfarande är så himla förkyld. Med fredagens morgonpromenad i tankarna, då jag knappt orkade släpa mig framåt, så insåg jag att det inte var värt det. Ska försöka komma ut sena i eftermiddag istället. Dessutom hade jag knappt nån röst när jag vaknade, och det är ju inte så bra, för den behöver jag ju varje dag i jobbet!

Nu är det planering och jobb som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0