På måndagar



Går jag runt i långkallingar nästan hela dagen. Andra halvan är det träningstights som gäller.



Dricker jag stora mängder te. Här var det Indiskas Chai te i en kopp från Indiska.



Planerar jag inför hela veckan. Kalendern är min bästa vän!



Blir jag himla glad av att det är så himla fint väder, för det är ju så skönt att kunna gå ut i det fina vädret!

Just den här måndagen har jag också:




Gått till butiken bara för att köpa apelsiner. Så himla goda!



Har jag insett att jag har många strumpor som numera är ensamstående och inte har nån partner.



Gillat min snygga rosa sportBH från Reebok lite extra mycket!



Har jag ätit tonfiskröra, saltgurka och finn crisp till lunch.

Om jag hade haft obegränsad tid denna måndag hade jag:



Spenderat många timmar i skidspåret i sällskap av dessa.



Myst ner mig i min fina fåtölj och läst de här böckerna. (Ni får svänga huvudet för att se bilderna, blogg.se tyckte visst det var kul att svänga på den. igen.)


Kommentarer
Postat av: Carro

Gillar din "bilddagbok"!!

SportBH.n ser skitfin ut!

2012-01-30 @ 20:27:57
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0