Löpning i underbart väder.

Man kan inte bli annat än glad då solen skiner och man hinner ut på runda under solnedgången. Älskar att springa i solnedgången, speciellt på vintern.

Idag var första gången jag sprang med iPhonen, och jag vet inte om jag vill göra det igen, för jag var ju tvungen att stanna flera gånger för att ta foton av den underbara utsikten.

T.ex denna.



8km skrapade jag ihop. Det tog 20 minuter innan jag hittade flytet och kände att benen fattade vad jag höll på med, men det var så skönt i alla fall! Underbart, lovely!



Riktigt lämpligt pass.



Och helt bra tider också.



Efter det här blev det simhallen. 250m simning, bastubad och dusch.

Imorgon blir det löpning i mörker, först då jag slutar jobbet, och ingen morgonpromenad. Hoppas att morgondagen bjuder på en lika löpsugen kropp!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var ju jättebra tider! Det har hänt nåt med mig så jag springer väldigt mkt långsammare enl nike+, fast håller ändå på o dö :S haha. cp.



jaså, jag hade inte nike+ 2010 så då kan jag ju inte jämföra med 2011, så det har jag inte sett.. eller jag kanske fattar fel?

2012-01-11 @ 22:11:07
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag glömde att säga att bilderna var grymt fina!!

2012-01-11 @ 22:24:04
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Fighting Spirits

Men vilka underbara bilder du tagit under din löptur!



Nu blev jag ännu mer taggad till att jogga, tack för insiratinen! =)

2012-01-13 @ 19:33:46
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0