Let's Kick It! Hos Maliniform.com


Då kör vi! Är ni taggade? Som jag har sagt innan går själva utmaningen ut på att gå eller springa så många kilometer ni bara kan. Under dessa fyra veckor kommer jag dock att lägga upp lite mindre utmaningar varje måndag morgon för att hålla uppe lågan. Dessa små veckoutmaningar kommer att innehålla både träning, kost och välmående.

Veckans utmaningar:
- Träna minst 200 minuter under veckans gång!
- Testa minst 1 nytt recept
- Prova en ny träningsform eller använd ett nytt träningsredskap
- Ge dig själv egentid! 60 minuter fördelat hur du vill under veckan.
- Sätt upp mål inom träning, kost och hälsa för det nya året

Lånat från Malins blogg.

Har gått med i Malins Let's kick it utmaning. Tisdag idag. Och hittills 0 träningsminuter. Körde helvila igår, är riktigt stel i benen efter NTCs better butt träning i söndas. Men idag blir det dansträning och promenad, och eventuellt lite NTC också. För jag är ju med i Spark i bakens NTC utmaning också. Härligt med utmaningar.

 

Men nu ska jag samla kilometrar och minutrar, och så ska jag söka fram nåt smarrigt recept att testa på!



Kommentarer
Postat av: Carro

uu har det kommit ut nu, måste ju in o kika då! Jag ska ju med va med =)

2012-01-03 @ 11:44:56
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0