In a winterwonderland

Det var helt underbart väder här idag. -8° och solsken från en strålande klar himmel. Redan under min löptur insåg jag hur många otroliga foton jag skulle fått där och då. Men att springa med en systemkamera på ryggen är ju inte direkt nån bra idé, så jag fick bara drömma mig bort och ta vara på så många av de fina ögonblicken som möjligt, försöka etsa fast dem i minnet.

Istället åkte jag iväg en stund efter att jag hade duschat och värmt upp mig. Med kameran i högsta hugg och med mycket kläder på åkte jag iväg. Här kommer några av de bilder jag fotade.


Det blev alltså solnedgång innan jag hann ut och ta bilder, men fina blev dem i alla fall!





 

 

På hemvägen hade månen kikat fram

 

Det här är samma runda som jag sprang tidigare. Många bildsköna ställen, det här var bara 3. Försökte ladda upp en 4e bild, men blogg.se skar ihop varje gång jag testade. Nytt försök imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0