Första för denna vecka!

Ca 3 1/2 km powerwalk. Fick inte Nike+ att fungera med RunAway (i iPhonen), men sen då jag kom tillbaka insåg jag att det kanske var för att jag denna gång försökte med den  andra sensorn jag har. Första gången jag använde Nike+ med min telefon hade jag en annan sensor (ja jag har 2 eftersom jag har Nike + till iPod nano och Nike + armbandet). Så då jag kommer hem blir det att testa om jag får den att fungera med den andra sensorn istället. Hoppas.


Förresten hittade jag världens bästa backe för backintervaller på min promenad idag. Så nästa vecka, då jag ju är helt 100% frisk igen, så då ska här tammetusan springas backintervaller. Och då behövs nog broddarna, får backen var riktigt hal.

Ska försöka få till en till promenad ikväll, och så tror jag att jag ska yoga lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0