En längtan

Idag längtar jag till våren. Trots att jag inte ens hunnit inleda årets längdskidåkningssäsong (på grund av förkylningen jag dragit på mig) så blev jag så himla sugen på vår, lite varmare grader och torra vägar.

Varför? Jo för att mian ögon råkade falla på mina fina mönstrade Converse i skohyllan. Och ett par jeans + en t-shirt och snygga Converse är ju så vårigt. Och så började jag längta lite.

Men bara jag blir frisk och kan träna som vanligt blir det nog bra med vinter också, för himla fint är det ju då allt är vitt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Så sant som det är sagt!



Nej, man kan ju tyvärr inte göra allt, även om man vill!!

2012-01-15 @ 20:49:39
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Miss Dior

Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, en egen stil - tips. Tatueringar och piercingar.

Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0