Ab killer - core crunch

Körde 15 med Nike Training Club igen. Har kört med den nu två gånger och jag måste säga att I like. Big Time!

Sjukt effektiva övningar, sjukt tungt. Helt toppen på alla sätt och vis! Bra med inspiration och sällskap och nån som hejar på också. Tack Nike för denna app, det var bra gjort!

Idag körde jag Core Crunch, ett 15 minuters program. Vad det tränar kan ni nog räkna ut. Sjukt tungt. Kommer nog inte kunna skratta imorgon, eller överhuvudtaget sträcka på mig.

Hade tänkt köra ett till program efteråt, nåt för ryggen. Kollade igenom övningarna och insåg att det inte finns nån chans att kroppen pallar ett till lika tungt pass. Känner fortfarande en förkylning ligga och lura nånstans, och idag är jag sådär allmänt seg (kan bero på soffhäng hela dagen också) så det får räcka med ett.

Imorgon tar jag itu med nåt annat program. Tror det bli rygg + ben då. Ska föröska köra två.




Kanske man kan få liknande Killer Body som Miranda Kerr om man kör NTC ofta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0