13,44 km i solen

Jag tänker låta statistiken tala ganska mycket för sig själv. För jag behöver liksom inte säga så mycket om detta. Underbart. Benen var inte helt 100 med på min idé om långrunda men snällt följde de med i alla fall. Kroppen var lite ovan med såna här rundor, så där kilometrarna avverkats på längre tid har jag gått lite emellan. 7an tog länge för att jag stannade och stretchade och bara njöt av utsikten!



Såhär ser snitten alltså ut. Jag är riktigt nöjd över min tid. För planen var att få till kvantitet och ett kvalitetpass som går ut på att jag skulle må så bra som möjligt, lyssna på kroppen och bara njuta. Och det gjorde jag. Och snabbt gick det visst i alla fall! Jag är som sagt nöjd.



Ojämnt sprunget som vanligt. Har svårt att hålla takten då jag springer ensam, men värre brukar det ju se ut!



Minin är lika glad som jag.


Rundan jag sprang idag är ju helt sjukt fin, både vintertid och sommartid. Och jag ska försöka unna mig själv just den här långrundan en gång varje vecka nu i vår (tills snön smälter och den blir en oframkomlig lerpöl). Får jag till ett sånt här långpass i veckan så är jag glad och nöjd. Jag ska försöka. Som mål hade jag ju att bli bättre på långpass, och det här är en bra början!

Jag är så nöjd över mitt långpass så ni vet inte heller. Och det här är inte allt för idag! Har powerwalkat med mamma också. Och om jag överhuvudtaget kan stå på benen imorgon tänker jag inviga skidorna för i år och ta årets första längdskidpass!

Kommentarer
Postat av: AKA

Härligt! Bra jobbat! Och gott för kropp och själ!

2012-01-07 @ 20:23:56
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Carro

Så grymt tempo du höll!

2012-01-08 @ 00:46:35
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0