Söndagssysslor vs. Söndagssoffan

1-0

Var på besök tidigare ikväll och när vi åkte därifrån tänkte jag att nu är det soffan som gäller.

Sen kom jag hem och såg kaoset i lägenheten och tänkte "nej fan, såhär vill jag inte bo". Helt plötsligt var diskmaninen tömd, fylld och igång. Disken bortdiskad, diskbänken torkad. Tvätten bortplockad, en ny maskin igång, kläderna som legat i fåtöljen i sovrummet hela veckan bortplockade och en massa extra tjafs undanröjt.

Och så skönt sen. Imorgon blir det att ta en tur med dammsugaren och dammtrasan så är hemmet representabelt igen!

Nu ska jag dricka en kopp te och sen är det tack och gonatt! Hoppas på en lika solig och fin dag imorgon som det var idag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Så härligt att få lite röjt! Jag tänkte med städa, eftersom jag ska få besök på tisdag, hehe, men sen tänkte jag "äääh, det ser inte så farligt ut. det räcker nog att jag städar imorgon" och VIPS så var klockan mkt :P



Aha, undrar om det är därför jag har eksem från och till då :O Kanske det kan sätta sig i näsan då med. Jag får fråga en läkare. Jag har bestämt mig för att ringa imorgon och boka tid för provtagning! Men som för dig, så vet jag ju att proven inte alltid visar någonting. men man måste ju börja någonstans. Och ja, jag äter knappt något mjöl eller pasta eller någonting nu heller, har inte gjort på flera år. och det är därför som jag tror att min magen ändå är "okej" så pass ofta - och då tänker jag ju alltid "äääh, det är nog ingen faara med min mage, nu är den ju bra igen", så söker jag ingen hjälp. Men så får jag i mig nån skit och så blir det såhär. :( Nu har det hänt några gånger på ganska kort tid och det är det som gör att jag reagerar så här nu. Det får vara nog helt enkelt. Jag måste ta tag i min kropp!

2012-02-26 @ 22:32:32
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0