Skidning idag igen !

Idag blev det "bara" 6km på skidor. I ett spår jag inte skidat i sen jag gick på 6an. Vi skidade alltid här med skolan, och jag hade helt glömt bort rutten och hur det såg ut.

 

Ett varv är ca 2km, så det blev 3 varv runt. Hade lite tidsbrist, och skidade dessutom på tom mage (Ajabaja!) så det fick duga. Och mer än nöjd är jag. 6km är ju bättre än inget, och 14km längdskidor denna helg är inte helt fy skam!

 

Underbar utsikt!

 

 

Backen ser inte alls lika brant ut på bilden. Ganska tung var den. Fast inte så lång. Jag väntar mig träningsvärk. Kände inte så mycket av gårdagens pass idag, men antar att det kommer.

 

Underbart i alla fall! Nu ska jag lappa ett hål på sambons byxor, sen är det Bones på 3an som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0