Mutor

Efter ett mindre mental breakdown med några tårar och en massa ilska på jobbet imorse mutar jag nu mig själv till att orka hela kvällen ut. Ett ägg och en apelsin till mellis, och så bara hamnade lite godis i min hand i butiken också.

Är riktigt arg på mig själv, samtidigt som jag är så trött att jag bara vill gråta och gå hem och bädda ner mig i sängen. Nånting säger mig dock att om jag är så trött att jag på jobbet gråter av en liten motgång , ja då ska jag varken pressa mig med mat eller träning heller, utan bara se till att jag rör på mig åtminstone lite och att jag överhuvudtaget får i mig nån mat. För matlusten är fortfarande ganska långt borta. Men nu måste jag få i mig nät för att orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0