Löpning vs. längdskidåkning

Tog en sväng via Carros blogg för en stund sen, och hamnade på inlägget där hon skriver om hur hon fått sin borttappade iPod tillbaks. Och jag vet inte vad det var, men inlägget utstrålade sån glädje, och främst löpglädje - att jag blev riktigt sugen på att springa idag. Riktigt riktigt sugen faktiskt.

Men så har jag bestämt mig redan tidigare i veckan att jag ska skida idag. Och så får det bli. Det var 2 veckor sen jag senast stod på skidorna - allt för länge sen om ni frågar mig, såhär i vintertider alltså.

Så jag ska skida, samla kilometrar på endomondo, och hoppas på en sjudundrande träningsvärk imorgon.
Sen ska jag powerwalka hem till mamma som ska bjuda på middag ikväll.

Perfekt lördag tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud vad roligt att du blev så peppad!!! :D Kul att det lös igenom inlägget hur jag verkligen mådde igår efter att ha fått tillbaka min iPod. Det var verkligen som om hela världen var bekymmersfri helt plötsligt och som om jag bodde i himlen eller nåt. haha. Galet glad vad jag, och är fortfarande! :D



Det låter som om din lördag kommer bli underbar! :D

2012-02-11 @ 12:13:48
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0