Just nu:

tänker jag ta itu med dagens och gårdagens burpees, knäböj och crazy ivans. 55 är talet som gäller, gårdagens 27 + dagens 28. Känner jag att kraft finns kvar (dagens matintag är under all kritik. En halv smörgås + en jogurt till lunch, två smörgåsar med ägg till middag) blir det lite svingar med KBn också. Sen ska jag ta en lång dusch och skämma bort mig med ansiktsmask, raka benen, smörja in mig i nån trevlig lotion, lacka om mina naglar och sen mysa ner mig i soffan med Aldrig Fucka Upp och en kopp te.




Och så lite stretch, för att nå hit.

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra ikväll?

händer nå skoj? kram

2012-02-28 @ 23:22:04
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0