Dagens träning

Idag har det blivit väldigt blandat.


Skridskor med ungarna på jobbet. Knappa 1 1/2h.

Sen var det dags för gymnastikträningar med tjejerna. Värmde upp lite med dem, och sen körde jag skiten ur deras muskler. Eller i alla fall mina egna - jag hoppas dem tog i ordentligt så att deras muskler fick sig en omgång men det tror jag bestämt! Det blev helkroppsstryka på 30 minuter - biceps, triceps, rumpa, höftböjare, lår (inre och yttre) med gummiband (tungt för triceps!), russian twist, crazy ivans och en variant av fällkniv - med basketboll för magen, jorden runt med basketboll för ryggen. + 10 satshopp från djupknäböj och en burpee variant, eller vad man ska kalla det. Denna.



Spola fram till 1.19 ungefär! Killer övning!


Sen blev det 30 minuter stretch till! Riktigt nöjd med dagens träning!

Kommentarer
Postat av: Carro

Så kul med skridskor!



Och ja, man vet aldrig, kanske de kommer dit snart med ;)

2012-02-13 @ 21:08:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0