Burpee utmaningen

Utmaningens längd: 80 dagar

Mål: 100 burpees på raken

Själva utmaningen: Dag 1 startar med 20 burpees. Dag 2 gör du 21, dag 3 22 osv. Du ökar alltså på med en burpee/dag under 80 dagar.

Utmaningen startar: måndag 20.2.2012

Hänger du på?

Jag tänker dessutom öka på utmaningen med att sätta till knäböj och crazy ivans, som följer samma mönster som ovan. Börjar med 20 och ökar på 1/dag. På crazy ivans gäller 20/sida. Ps. Man får ju naturligtvis dela upp det, man behöver inte köra allt på raken.


Mål: bli en stark kvinna!

Kommentarer
Postat av: Carro

oj, shit, jag har försökt det där med armhävningar :P jag kom faktiskt ganska långt, men sen helt plötsligt rann det ut i sanden.. ska nog börja på med det igen, hundredpushups.com .. tror jag det var.

2012-02-19 @ 22:34:07
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0