Nytt Nike+

 
 
 
Ja jag fick ett nyhetsbrev. Från Nike. Om en ny Nike+ grej. Nike + training. Som alltså mäter antal reps och intensitet då du kör t.ex. NTC. Kul tycker jag. Laddade ner appen för jag tänkte att man kanske kunde använda samma sensor som för Nike + running. Men nehepp serrni. Det går inte för sig. Skilt ska det vara! Och en skild sko ska man också ha. Jag kikade in på Nike + och hittade denna. Snygg var den ju. Men för tillfället kunde man bara köpa sport pack (sensor + laddare) med den svarta modellen av skon. Och då kostar den 200€. Ganska saftigt tycker jag, som dessutom föredrar att träna barfota.
 
 
 
 
 
Men appen verkar ju lite kul ändå. Och det bästa just nu då Nike+ sidan ligger nere är att man ser sina Nikefuel i den.
 
 
Men så här ser det ut i appen i alla fall.. Helt kul tycker jag. Och verkar vara en kul grej, men jag tror nog jag klarar mig utan det här faktiskt.
 
Vad tror du?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

åå nice!! vet du ,jag skickade ett mail till dem igår varför man inte kunde logga in fortfarande.. men sen hittade jag att man kunde trycka log in nån annanstans och då kunde jag logga in XD så testa att inte logga in på den första knappen uppe till höger på förstasidan utan den i panelen till vänster =))

sv. och ja, jag kunde se dina svar du skrivit i inläggen =)

Svar: Ahaa. Jamen då ska jag testa det istället :D Kul att man äntligen kommer in igen då!
Och segt att du fortfarande är sjuk. Hoppas du blir frisk snart!
traningpag.blogg.se

2012-08-03 @ 08:10:10
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0