Nya Nike+

Var in på den nya Nike+ sidan. Och jag gillar. Den ser bra ut. Snygg och fräsch och lättnavigerad!
 
 
Det här ser ju bra ut!
 
 
Och sist jag sprang såg det bra ut!
 
 
I övrigt var det ganska ensamt förra veckan.
 
 
Men tydligen är jag en nattuggla.
 
 
Och hastigheten går visst lite i vågor.
 
 
Och dessa måste jag göra något åt. Försöka nollställa eller så. Hade glömt på Nike+ appen då jag hoppade i bilen och körde hem en gång. En liiten miss där. För ja jag lär ju inte ha sprungit 5km på 3: 40 inte!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag hittade hur man raderar rundor förra veckan igen. haha. hade glömt hur man gör. på appen alltså. Man går bara in på listan för rundor, sveper snabbt med fingret horisontellt, vips så har man en delete-knapp att trycka på :D såå bra!

Svar: Tack för tipset! Raderade rundan som hade satt dem där omöjliga rekorden, så nu har jag något att kämpa för :D
traningpag.blogg.se

2012-08-07 @ 23:47:37
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0