Idag

Dagens bästa: träffa kollegorna efter semestern.

Dagens värsta: att mobilen fått se botten av utedasset! Jäkla klåpare att ha den i bakfickan och gå på toa. Tur att den föll snett och hamnade på sidan. Ännu mera tur att ingen bajsar i sidled. Supertur att man kan lita på att svärmor har allt - antisept för sår fungerar lika bra på en iphone, efter att den fått sig med lite fairy. Den blev ju inte ens smutsig sådär massor, men nu är den i alla fall ren och bacillfri!

Sommarens roligaste: mobilen i dasset. Ett gott tecken på att jag är hyfsat utvilad. Bara skrattade. Hade detta hänt i juni hade jag blivit hysterisk och börjat stortjuta, och det gjorde jag inte - även om jag är helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0