Usch/Män!

Usch. Kom hem från träningar lite efter halv 7. Inte hungrig. Men talar i telefon. Sambon frågar "ska jag hämta mat från grillen?" jag svarar "jaja" mitt i samtalet. Och alltså usch. Försöket säga att snälla du, nån gång kan väl du laga mat tills jag kommer hem istället för att åka och köpa pommes och kebab från grillen, som ändå gör oss båda illamående och som gör att lägenheten stinker. Men nej "för du skulle ändå inte va nöjd med vad jag lagar, och jag hade nyss kommit hem".

Alltså, det här är en sak som kan drive me nuts då det gäller min sambo. Då han förväntar mig att jag ska ställa mig vid spisen varje dag, och att maten ska stå på bordet utan att han anstränger sig. Är det hans tur att fixa mat är det hämtpizza eller grillen som gäller.

Synd att jag inte gillar att laga mat. Men no more grillmat för min del! Det värsta är ju att vi hade mat i kylen som vi hade kunnat äta!


image description




Kommentarer
Postat av: June

Sv: Ja, det är så jäkla snyggt. Men när man börjar titta på dem vill man ha typ alla. Haha.

2012-04-03 @ 21:12:47
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0