Svullen, mjölksyra eller kolisar?

Är sådär svullen igen. Speciellt i benen och ryggen, dom vanliga ställen mao.
Kommer på några faktorer det kan bero på:

Jag har suttit lite på 8 h i buss de senaste dagarna > mycket sittande ger svullna ben.

Jag har ätit massa kolisar på senaste tiden. Bröd, pasta, godis. Allt sånt binder ju vätska.

Borde gå på massage då kroppen samlar på en massa mjölksyra den inte klarar av att göra sig av med.

Eller så är det sköldkörteln igen.

Personligen hoppas jag på nån av de 3 första, eller så en blandning av dem.
Ikväll ska jag i alla fall springa milen. Snoren och slemmet var visst bara tillfälligt. Hurra! Kanske det hjälper mot benen också.


Kommentarer
Postat av: Carro

sv: hihi okej ;) Fast den där "svullenheten" är väl också ett tecken på graviditet? ;) haha.. driver bara med dig :D Fast det hade ju vart lite mys med en bebbe tycker jag allt med.. fast jag måste visst skaffa mig en man först ;)

2012-04-25 @ 21:47:08
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0