Morgonpromenad

Masade mig ur sängen där kvart i 9. Vaknade redan 8 av att solen sken in genom fönstret, men var så trött att jag somnade om ett tag till. Studsade (nåja nästan) ur sängen, drog på mig kläder, drack ett glas vatten och tog dagens vitamindos och sen gick jag ut.

De första 500 metrarna var benen stela och trötta efter gårdagens 15km, men bara jag fick upp farten och värmen så gick det riktigt bra. Och rundan som vanligtvis brukar ta 27 minuter gick på 24,50 idag! Så tydligen gör min träning skillnad!

För övrigt var det fantastiskt att kunna gå utan vantar, utan pannband/mössa, och med solbrillor och en sol som gasasde. Älskar detta väder, och älskar att det är vår.

 

Tycker våren och försommaren är en sån himla fin årstid. Allt blir grönt, knoppar, börjar blomma och allt är så fräscht. Ljuvligt!

 

Frukostpost coming up, måste ladda kamerabatteriet först så jag kan föra över bilder till datorn.

Glad valborg hörni!

 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Tusen tack!

2012-04-30 @ 09:30:54
URL: http://oliviafoton.blogg.se/
Postat av: Carro

Gött att du slog rekord på rundan!

2012-04-30 @ 12:57:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0