Formtoppning

Jag funderar på en liten formtoppning nu i slutet på våren och i sommar. Egentligen borde jag ju ha börjat tidigare, men jag har inte mått riktigt bra så det har inte varit läge för det då. Å andra sidan är jag nog inte på topp nu heller, men nåt ska jag väl få till. Jag tänker mig mycket styrka och löpning och mycket bra mat! Inte så mycket dålig mat.

Bara jag bestämde mig den här veckan så har det gått riktigt bra med kosten också, har inte varit sötsugen alls. Å andra sidan kan ju illamåendet ha något med det att göra. Illamåendet som förresten känns bättre idag, men man vet ju aldrig om det bestämmer sig för en comeback. Hoppas inte!

Ska försöka få till ett styrke pass idag. Insåg att det var längelängesen som min Kettlebell fick komma ut och jobba lite med mig. Tänker mig mitt vanliga 4 övningars upplägg * 5 (alltså svingar, marklyft, knäböj, push ups) + lite mag och ryggövningar, plankan, utfall och sånt.


Belöning för formtoppning sen?

Kommentarer
Postat av: linnea

jobbigt med illamående!



sv: tack! :) man vänjer sig faktiskt ganska snabbt.

2012-04-20 @ 11:04:02
URL: http://linneakin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0