Ett gult paket

Förra veckan la jag en beställning på lite grejer från Forever 21. Såg jättemycket framemot att få paketet, speciellt då koden man får för att tracka paketet visade på snabba tag hos leverantören. Ups lovade leverans idag. Och söm om min förvåning och besvikelse då det helt plötsligt stod att paketet skulle levereras nästa fredag!!

Som tur fick jag mig en glad påsköverraskning då en avi låg på bordet hemma. Och här sitter jag nu med mitt gula paket och ska pröva allt före jag sticker till systemet för att handla lite vin till påsk, och skumpa till present!


Kommentarer
Postat av: Carro

ååå kuuuul!

2012-04-05 @ 19:03:15
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0