Slaggprodukter

Efter massagen idag sade herr massör att jag säkerligen kommer börja frysa, eftersom kroppen har så mycket slaggprodukter att göra av med nu då han fått igång blodcirkulationen ordentligt och löst upp mina muskler som var ihopklumpade i stora knutar.

För att dessutom förhindra att jag imorgon är helt blå så har jag suttit och druckit mineralvatten. Och kroppen gör verkligen av med slaggisar nu.

Tycker jag springer på toan stup i kvarten, men det är väl så det ska va. Hoppas på en frisk och kry kropp imorgon. Och en mindre öm kropp. Nu är jag så öm överallt efter den hårda massagen, så förhoppningsvis ska en varm dusch och tillräcklig sömn göra susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0