Sånt som jag gillar idag

♥ Att solen skiner så att jag kan hänga tvätten ute. Älskar doften av tvätt som fått torka ute. Att det dessutom var så pass varmt att jag kunde stå i solen och hänga tvätten i kortärmat utan att frysa gör ju det bara ännu bättre!

♥ Att jag ska få springa lopp imorgon, och sen kanske shoppa lite efteråt!

♥ Att öppna fönstret och vädra och höra hur barnen på granngården skriker och tjuter av glädje då de hoppar på trampolinen! Tänk så bra att de hoppar där, istället för att sitta inne vid datorn, som jag gör..

♥ Att det är fredag

♥ Att kanske hinna ut på en prommis före vi ska på kalas. Men det kan bli tight. För jag måste packa och städa klart köket före också.



Bildbomb på annat fint jag gillar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Fiiina bilder!

Visst är det härligt väder idag!! =)

Vad ska du springa för lopp imon?

2011-09-16 @ 16:09:49
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Bra saker att gilla :D I like!



SV: Ååh, lycka till!

2011-09-16 @ 16:36:35
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0