Prommis

Var ute och powerwalkade med en vän i cirka gurka en timme. 6748 steg avverkade vi. Bra bra. Har dessutom avverkat sammanlagt 8210 steg idag då jag också haft gymnastik och hade på stegräknaren då.

Ja och så har jag ju gått massa annat också, men då har jag ju inte haft stegräknaren.

Skönt med promenad och frisk luft. Ska göra en sista kraftansträning inför morgondagen, sen är det dusch och sängen som gäller för denna brutta. Trött är bara förnamnet!

Föresten blir jag lite less på Nike + Active som inte fungerar idag.


PS. Har massa träningsvärk i låren, 1 timme skogspromenad med mamma igår, varav hälften bestod av att klättra i berg och stiga upp på och ner från stora stenar. Autsch. Men skönt :)

Kommentarer
Postat av: Carro

nike+ active fungerar aldrig för mig.. askass.. orkar inte gå in där

2011-09-27 @ 11:48:21
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

"I cirka gurka en timme" - Gurka? ;)

2011-09-27 @ 12:04:08
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0