Not the way I planned

Idag hade jag planerat att:

ta sovmorgon - det lyckades!
jobba lite inför nästa vecka - det har jag inte ännu gjort.
byka - det ska jag göra. Måste kasta ut bykställningen direkt så att det som ligger där nu hinner torka. Måste få mina springtights rena och torra tills morgondagens lopp!
Plocka plommon - orka
Ladda mammas och min iPodar - har laddat mammas. Min egen på tur.


Men så kom sex and the city boxen idag. Och nu vill jag ju börja titta direkt. Och så läser jag en bra bok som jag vill fortsätta med. Och så har jag fortfarande Runner's World tidningen på hälft. Shit hur ska jag hinna med allt?

Då ska jag dessutom packa och så ska vi på kalas ikväll.

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- (nominerad till årets bloggmama)

Ursäkta att jag missade frågan ang hur jag fotade bilden, kom på det nu. :-) Den var med blixt, men med bara lät upplättning. Min kamera kan man ställa in hur stark blixt man vill ha och jag valde då den svagaste. Om man tittar riktigt noga på bilden ser man en ljus skugga från glasen efter blixten och några ljuspunkter i kaklet på kaminen. :-)

2011-09-16 @ 13:11:17
URL: http://myhappydays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0