Mera powerwalks

Mycket powerwalks på sistone. Men idag ska jag jogga!

Kom förresten på varför jag har sån träningsvärk i rumpan - jo för jag har börjat jobba mera med den då jag pw:ar. Jag skjuter alltså ifrån riktigt ordentligt och spänner baken då jag gör det (läs kniper ihop skinkorna) och vet ni - det känns! testa!




Äntligen fick jag Nike+ Active att fungera. Halleluja moment! Såhär lite kvar i Rio. Men det krävs en ganska lång runda för att komma upp i det där just ikväll.



Tydligen har jag i alla fall gjort bra ifrån mig i veckan.




Det här räckte ingen vart. Just so you know.


För jag kom bara hit. Och behöver 850 nikefuel, vilket innebär -850kcal före jag kommer upp till toppen av det där berget och får flytta mig vidare till nån annan stad. Men hej, får jag till åtminstone hälften idag så åker resten imorgon sen!

Kommentarer
Postat av: Carro

ah nice med träningsvärk ju!

Just det, jag ska testa active nu!

2011-09-29 @ 21:16:34
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0