Kvällsmänniska

Jag är definitivt en kvällsmänniska vad gäller träning. Tycker det är skönt att springa i skymningen, då det blir lite lugnare, med få bilar ute och få människor. Bara jag och den friska luften liksom.

Därför har jag inget emot att sätta en lördagkväll på träning heller. Så nu tänkte jag ta mig ut på ett snabbt pass. Ska köra en 5 kilometrare, men försöka pressa på den så snabbt som möjligt.

Om det lyckas. Har laddat med kycklingfilé, klyftpotatis, sallad och gott mineralvatten.



Längre än såhär ska det bli, och ja lite längre tid får det ju ta också!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är också kvällsmänniska när det gäller träning! Dock har jag märkt att det får väldigt bra att gå på gruppträning, men det går inte att jogga!!

2011-09-10 @ 20:49:10
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0