Förmiddagsyoga

 

 

Här har jag startat söndagen med lite förmiddagsyoga. Är stel och har träningsvärk efter löploppet igår så jag tänkte att lite yoga och stretch kan vara bra. Och skönt var det ju också! Tills sambon kom hem och började prata på konstant. Han satt sen och suckade i en kvart för att han inte fick tala..

 

Jag använder den här yoga dvd:n, men känner att det nu är dags för nya utmaningar. Den här är liksom lugn och enkel, och övningarna är sköna stretch övningar. Men jag skulle gärna göra lite mera utmanande övningar mellan varven.

Har ni tips på bra Yoga DVD:n som är lite mera utmanande än denna som är för absoluta nybörjare?

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt!

Det är en ring som vi beställde genom skolan med våra symboler inom optiken o så på. O så är det graverat mitt namn i så inuti :)

2011-09-18 @ 14:44:10
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0