En kortis

24 minuter löpning. Med mammsen. Inte ens 4km, men hey, bättre än ingenting.



Springer så mycket långsammare då jag har sällskap, och det kändes ju på pulsen också, den hamrade inte på lika mycket som den brukar. Men det är bra med variation, att jobba med pulsen ibland och att chilla lite ibland.



Gillar att Nike+ peppar en såhär då man registrerar olika pass! Så kul! Stort + för att de tänkt och satsat på detaljer!



I Rio De Janeiro går det också bra. Pinnar på, har kommit about halvvägs nu. Antar att jag kommer en bra bit efter lördagens lopp.

Nu ska jag gå och krypa ner under täcket med en bok. Är helt slut.

Kommentarer
Postat av: Carro

usch, min har hakat upp sig så den säger alltid grattis till mig att jag sprungit 250miles, varje gång, i ipoden :( vet inte vad som hänt!

2011-09-16 @ 08:41:29
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0