Ååååååh

Suck. jag får ingenting gjort idag. ingenting. vad fan liksom. har legat i soffan med datorn på magen sen klockan 12. jag orkar inte.

måste planera inför morgondagen, för halv 5 ska jag iväg på en jobbgrej igen. ska iväg på en föreläsning som jag tror kan vara riktigt intressant, den handlar om social kompetens och stresshantering. förväntar mig några konkreta tips.


men nu måste jag ta itu med morgondagen.


förresten så fingrade jag på en vit iPhone idag. gud så fin den var. jag vill ha. jag tror bestämt att det blir den också!

Kommentarer
Postat av: Carro

den vita iphonen är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fin!! det är ju en sån jag har med :D

2011-09-14 @ 14:22:25
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0