Vill träna igen!

Har haft feber i två dagar och är redan nu så uttråkad att det inte är klokt. Missförstå mig inte, att chilla i sängen och kolla SATC dagarna i ända är ju helt trevligt. Men att vara såhär osocial, att inte få träna - ja det får mig att bli tokig. Måste väl ta och kolla tempen nu igen, så man får se om det blir nåt jobb imorron eller inte. Jag vill ju så gärna, för jag har det roligaste passet på hela veckan - men är man sjuk ska man inte jobba.



Det har varit solsken och grymt fint väder idag. Och jag har legat inne hela dagen. Tråk.

Kommentarer
Postat av: sevendaysaweek

sv: tack så mycket!

2011-10-26 @ 19:16:12
URL: http://www.sevendaysaweek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0