Stronger than yesterday!

Orkade inte släpa mig ut på träning ikväll, och har ju funderat på att jag måste få in mera styrka i min vardag. Så då körde jag styrka här hemma på vardagsrumsgolvet istället. Värmde upp med 5minuter dans till kanonbra låtar och 5 minuter hopprep. Sen körde jag olika övningar mha gummiband och min egen kroppsvikt. Passade på att köra igenom hela kroppen. Sen stretchade jag 5minuter på slutet.

Mycket bra pass! Svettig blev jag, och trött i musklerna också. Får se om träningsvärken dyker upp under morgondagen.

Kroppen kändes inte riktigt i toppskick. Gjorde 10 burpees och kroppen ville inte riktigt hänga med. Men det gick och jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt med lite variation! Jag behöver med få in lite mer styrka, så tänkte jag skulle skaffa lite tyngre hantlar o köra med snart. :)



ett glas rött med sambon lät verkligen inte fel :)

2011-10-02 @ 22:31:50
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0