Starke Adolf

Yup. Jag ska bli som starke adolf. Fast imorgon kommer jag nog vanka på som en gammal kutryggan 90-årig tant.

Drog alltså en timme på skolans gym idag efter jobbet. Inte de nyaste och fräschaste apparaterna, men skit det samma. Det fungerade.

Ska slänga upp programmet, eller det jag gjorde lite senare. Men nu måste jag över till butiken, Tortilla friday här hos oss!

Kan bara säga att jag redan nu är sjukt trött och slut i benen, och höger axel. Hur jag ska kunna röra mig imorgon, och på söndag - ännu värre - då jag dessutom ska på en väldigt fysisk kurs, ja det vete gudarna. Men det tar väl sig. Får se till att stretcha ordentligt ett till varv ikväll, trots att jag naturligtvis stretchade efter träningen också! Sen blir det väl en ny runda stretch imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0