Not the way I planned, igen.

Hde sett fram emot denna nya vecka och tänkt att jag nu skulle ta tag i träningen och livet igen. Alltså jobb, vänner, träning etc. Men nehepp då. Över 38 i feber igår igen, efter att jag känt mig bättre över helgen. Så nu ligger jag här i sängen med datorn i famnen och tråkar. Så tråkigt. Dessutom skiner solen från en klarblå himmel ute.


Jag hoppas på att jag är bättre imorgon, för jag kan omöjligt vara borta från jobbet en vecka till. Hoppas det här fanskapet går över snabbt också. Måste ringa doktorn imorgon.


Nu behöver jag tips på alla huskurer ni har på lager! Hjälp mig! Jag vet att ingefära ska vara bra, värst bara då det smakar så illa. Men kanske det blir ingefärste i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fy vad tråkigt att du fortfarande är sjuk :(



Ja, om inte annat är det bra med pannlampan så man syns ute på vägarna =)



hihi, jag har beställt tightsen nu ;) hoppas de passar bara!! :D

2011-10-31 @ 19:41:16
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Miss O

krya på dig

2011-10-31 @ 20:05:07
URL: http://www.finest.se/olessia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0