Hem och vilar

Hade några timmar ledigt mellan de olika arbetspassen, och för ovanlighetens skull kom jag hem för att vila. För idag mår jag illa. Fryser och skakar om vartannat, eller så svettas jag och har så varmt så varmt. Feber eller? Det verkar så. Min puls lever dessutom sitt eget liv, ibland studsar den till och hoppar på i bröstet en stund, sen så lugnar den ner sig igen.


Ja illa mår jag också. Ska kolla några avsnitt SATC ännu sen blir det att åka iväg till jobbet och bara genomlida kvällen. Ska försöka få till en powernap här emellan.

Kommentarer
Postat av: Isabelll

Svar: Hej och ursäkta för sent svar - datorkrångel och urinvägsinfektion satte ordentliga käppar i kommentarsvarar-hjulen. :p



Låter ju jättebra att du hittat något som hjälper mot din kliande hårbotten! Har du kollat ingredienserna i det, kanske är det något som t.o.m. passar bm? (På lockig.se finns bra information)

Jag inser nu, efter ett halvårs bm:ande, att jag nog hade väldigt torrt hår. Det var frissigt ofta, och det upplever jag aldrig längre. Om det var särskilt slitet vet jag inte, men jag använde mig av locktänger lite då och då som mycket väl slet på håret.

2011-10-18 @ 19:41:29
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days- I nybyggda vita villa Höjdarbacken

Vill man så får man gäran lägga upp en "läxa" på sin blogg o lämna länk hos mig, det är alltid roligt kunna följa upp tycker jag! :-)

2011-10-19 @ 23:20:18
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Helena

Du har sån fin och välkomnande blogg.

2011-10-20 @ 07:53:07
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0