Frisk luft och rosiga kinder!

 

Har suttit inne och läst halva eftermiddagen för jag höll på med en så spännande bok. Men så sken solen så klart och fint och då kände jag att det helt enkelt var dags att gå ut på en ordentlig powerwalk. Bara för att få röra på sig lite, andas frisk luft och få fina rosiga kinder.

 

2,407km är inte så mycket, men jag är ändå nöjd. Travade på i 34:05, var in ett varv via loppis och körde lite trappspurter på vår trappa här hemma. Skönt. Inte så mycket sådär kilometermässigt. Men det är inte allt. Idag var min powerwalk tänkt som en rogivande men ändå uppiggande stund för mig själv. Och det var precis vad den var det! Jag är nöjd med andra ord. Och nu tror jag det vankas tupplur. Jobb igen om 2h.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0