Fredagens gympass

Såhär såg träningspasset ut i fredags. Fast så ser jag också att det står fel. På cross-over cables ska det alltså va 2*12 10kg. Ju.

Helt bra pass. Jag kan berätta att det känns i benen ännu idag. Och i ryggen också. Axlarna och rumpa fick sin beskärda del av träningsvärk dem med. Hurra. Nytt pass på gymmet imorgon! Woop woop!

 

Förresten, min utmaning ser ut såhär nu då: (sammanställning från förra veckan)

Plankan: 3:08:48

Höger: 1:51:43

Vänster: 1:50:98

Benlyft: 40 (dvs. 20+20)

Knäböj: 46 (inklusive knäböj med platta från gympasset)

Utfall: 40 (dvs 20 + 20)

Stålmannen: 2:05:61

 

Utmaningen blir med andra ord inte så stor denna vecka i och med att jag inte fick till så mycket - jag menar, det blir ganska lätt att slå 3 minuter i plankan och sådär.

Blev inte riktigt till så mycket som jag tänkt förra veckan. Fick till lite på måndagen. Sen var jag på massage på tisdagen. På onsdagen var kroppen helt slut på grund av massagen. På torsdag var jag fortfarande helt slut och hade annat program. På fredagen gym. På lördagen flytt + träningsvärk och igår var jag på kurs hela dagen. Där gjorde jag förresten knäböj under 45sek, men glömde räkna dem. Klantigt. Plankan gjorde jag där också. Men kollade inte tiden. Vi skulle göra klättrande planka (alltså då du klättrar med armarna, går upp och stöder på raka armar och sen ner igen) men under 45sek varade det också.

 

Nåja. Dags att ta itu med denna vecka då istället!

Mål: 5 minuter vardera plankorna, 5 minuter stålmannen, minst 50 knäböj/utfall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0